– Kom igen! Heja!, låter från det upplysta träningsgolvet.
34-åriga Sara Paluyan och hennes kollegor Emma Carlsson och Johanna Spång peppar igång de tio kunder som genomför kvällens cirkelpass.
PT-studion Push by Sara grundades 2016 och enligt Sara erbjuds något unikt för den träningsintresserade Linköpingsbon.
– Vi vill inte vara som andra gym. Här är det 100 procent fokus på den enskilde kunden, säger Sara som berättar att konceptet PT-studio innebär att kundens träning i studion alltid sker med en personlig tränare (PT).
– Det är samma på gruppträningen. Vi som tränare har stort fokus på varje person och hur denne utför övningarna.
En annan sak som skiljer Push by Sara från andra gym är att det endast är tjejer anställda.
– På gruppträningen är det absolut mest tjejer men på enskilda PT-pass är det fler män. Där är det mycket mer fifty-fifty, berättar Sara.
Träningspasset i bakgrunden fortsätter. Det flåsas en hel del och Darins cover på Johnossis "What´s the point" dunkar ut från högtalarna.
– Vi vill inte att man ska tänka på träning som något kortsiktigt med ett start och ett stopp. Vi vill att träningen med oss ska bli en inkörsport till att få till träningen som en vana, säger Sara när vi kommer in på motivation kopplat till träning.
– Sen tror jag att vår typiske kund är de som kör med oss två gånger i veckan och sen kanske joggar lite vid sidan av det. Två pass i veckan och lite vardagsmotion är fullt tillräckligt för de flesta, säger Sara.
Det är en kontrast till vad Sara upplevde kring den "klassiska" gymkulturen hon tidigare jobbade med.
– Många styrketränade fem-sex gånger i veckan och hade "split-pass" som tog så otroligt mycket tid. Här är det något annat och vi försöker se mer till helheten, fortsätter Sara som berättar att de också pratar med sina kunder om kost, återhämtning och balans i vardagen.
Sara menar att hon vill förmedla en mer positiv syn på kroppen.
– När jag jobbade på gym var det många kunder som ville få till magrutor, gå ner i vikt och klara tidsbegränsade utmaningar som vissa lopp. Här är det mer fokus på att kunden ska vara pigg för att kunna orka med sitt jobb, vara en bra småbarnsmorsa, eller en glad pensionär, avslutar Sara.
Bakom oss dunsar en kettlebell i marken. Darin fortsätter sjunga. Sara peppar kunderna att orka med ytterligare några armhävningar.