Corren lanserar ny kundservice

I dag lanserar Corren en helt ny digital kundservice. Alla tjänster och förmåner samlas nu på ett och samma ställe.

Foto:

ÖSTERGÖTLAND2013-11-13 09:00

– Våra kunder får en bättre möjlighet att nyttja vår service dygnet runt, säger privatmarknadschef Marcus Gyllander.

Corren Mera-erbjudanden, e-tidningen, prenumerationsärenden, annonsering via Lokus köp & sälj, och artikelkommentering – ja, kort sagt alla våra tjänster och förmåner samlas från och med i dag på kundservice.corren.se (se också balken allra högst upp på sidan).

– Det blir en förenkling för kunderna, oavsett om man är prenumerant eller icke-prenumerant, säger Marcus Gyllander.

Har du frågor? Då når du oss som vanligt på 013-280 300 (vardagar 8–17) eller mejlar prenumerationer@corren.se.

Läs mer om hur du går tillväga för att skapa ditt nya konto i faktarutan här intill.

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!