Lovely lovely. Det är vad Reirei betyder, på japanska. Sedan 2011 har företaget växt och frodats, men resan började redan år tidigare, på en strand i Thailand.
– 2006 var i vi Thailand i tre månader. I det lugnet pratade vi mycket om vad vi ville göra med våra liv. Vår äldsta son var nio månader och hade svårt att somna på kvällen. En dag kom en Thailändare och frågade om vi ville prova en hängmatta för småbarn. Så kom han med en Thailändsk vagga som var helt fantastisk. Vi lade vår son i den och han somnade på 10 sekunder, vi bara gapade, säger Monica Landberg, grundare till Reirei.
Efteråt började Monica och hennes man Anders diskutera. Vaggan behövs i Sverige också tyckte de, men hur?
– Vi diskuterade olika lösningar. När vi kom hem fanns det en idé, säger Monica Landberg.
Sedan gick det fort. Vaggan började säljas, människor hörde av sig och ville att paret skulle sälja även deras produkter, och på den vägen var det. Sedan 2011 har Reirei drivits i sin nuvarande form och säljer allt från bärselar till blöjhinkar till butiker runt om i Skandinavien.
– Det är mycket hjärta när vi väljer våra produkter, de ska underlätta för småbarnsföräldrar i vardagen, säger Monica Landberg.
Och vaggan säljs fortfarande, men nu är den en liten del i företaget som främst jobbar med distribution av varor som andra producerat.
– I början gjorde vi allt. Jag sålde produkter i Norge och sov i bilen för att spara pengar. Vi jobbade och jobbade och jobbade, säger Anders Landberg.
Idag med flera anställda behöver Anders och Monica inte längre göra allt utan de kan jobba mer fokuserat med marknadsföring, inköp och finansiering.
Nu är bolaget nominerat till "Årets tillväxtföretag" på Näringslivsgalan, med motiveringen att bolaget etablerat sig, utmärker sig och haft imponerande omsättningsökningar.
– Vi är jätteglada. Det är kul att de hittade oss, det känns häftigt, säger Anders Landberg.
– Man får gå på fest också, det är kul. Det är för lite fest i livet, säger Monica Landberg.
Men vägen till dagens framgångar har inte varit enkel.
– Det är jättesvårt att starta eget, 50 procent av de som startar företag har lagt ner inom fem år. Vi har jobbat jättemycket och riskerat allt, säger Anders Landberg.
– Många frågar varför vi gör det här. Vi brukar säga att det är som ett tv-spel. Det handlar om att klara banan, säger Monica Landberg.