-- Även vi gör studiebesök i Budapest och Loebersdorf, berättar Falerumslärarna Ingrid Nejdeby och Wiktoria Ådal.
Även en skola i Finland är med i projektet, men den här gången hade ingen därifrån möjligt att vara med i Fale- rum.
Vad går då den här satsningen ut på?
Jo, det handlar om hur man på bästa sätt kan integrera elever med särskilda behov i vanliga klasser.
-- Vi lär oss av varandra då vi lärare från de fyra involverade länderna träffas, berättar Wiktoria Ådal.
-- Pedagogiken är lite olika och vi försöker utröna vad som är bäst.
Under Sverigebesöket har gästerna, utöver att noga följa lektionerna i Falerum, bland annat besökt skolmuséet i Gamla Linköping och Alléskolan.
-- Här har man mycket bra lärare, berömmer Aniko Cseri, Budapest, och Sonia Maria Petrus, Loebersdorf, då de befinner sig i en skolklass i Falerums skola.