I torsdags skulle jag äntligen gå till nya simhallen igen efter några veckors sjukdom. Jag såg fram emot att få ångbasta efter min simträning. Döm om min förvåning när delar av simhallen var avstängd, så också ångbastun. Delar av simhallen visade sig vara abonnerad och detta borde jag rimligen ha blivit informerad om i kassan eftersom jag ju betalade fullpris!
Detta är orimligt när man betalar fullpris och inte får tillgång till hela simhallen, vilket givetvis ska ingå i priset. Hur tänker ni hantera detta i framtiden; rabatterat pris, informera badgästerna innan eller annat?
Besviken badgäst som i framtiden tänker vägra betala fullpris om jag inte får tillgång till hela simhallen eller åtminstone fått möjlighet att vända i dörren.
"Motionssimmare"
Svar från Medley:
Det är väldigt tråkigt att du inte var nöjd med ditt senaste besök hos oss. Ångbastun har inte varit avstängd, men den har två ingångar varav den ena är felanmäld och avstängd. Vi hoppas att den blir åtgärdad inom kort och ser över vår information vid ingången.
Tinnerbäcksbadet används av många olika målgrupper på daglig basis. Det är besökare, simskolor, träningsgrupper och föreningsverksamhet. Vi jobbar med att alla ska få plats, men det innebär också att vissa banor eller en undervisningsbassäng kan vara abonnerade. Det finns alltid banor lediga för motionssim.
På vår hemsida finns aktuellt bassängschema där du som besökare kan se tillgången på banor i anläggningen.
Du kan alltid kontakta oss på: tinnerbacksbadet@medley.se
Pelle Rosén, tf anläggningschef, Medley